Brněnský Autosalon bude kratší
Akce začne 5. června tiskovým dnem a potrvá týden. Tradiční výstava osobních automobilů se letos navíc rozšíří o kategorii lehkých užitkových vozidel do 3,5 tuny. Na minulý Autosalon v roce 2007 přijelo kolem 300 firem z deset zemí, kolik firem se zatím přihlásilo na letošní ročník dnes Veletrhy Brno odmítly zveřejnit. Bylo by to zavádějící, chybět ale nebude většina automobilek působících na trhu střední Evropy, řekl vedoucí komunikace Veletrhů Brno David Pokorný.
"Letošní účast upřesníme zhruba tři týdny před začátkem veletrhu. Na Autosalonu bude určitě nejméně 20 velkosériových a 15 malosériových automobilek," dodal Pokorný. Další značky se na veletrhu zřejmě objeví také, ale pouze v zastoupení prodejců či dovozců působících na tuzemském trhu.
Veletrhy Brno očekává, že především kvůli světové hospodářské krizi letos sníží tržby o asi deseti procent oproti srovnatelnému roku 2007, kdy utržila asi 1,7 miliardy korun. Jiných akcí by se krize podle dostupných údajů neměla nijak výrazně dotknout.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz