Kampaň k digitalizaci vytvoří TBWA
Na mediální část kampaně letos připadne 19 milionů Kč. Inzerce se má objevit v tisku, na internetu, v reklamních spotech a v podobě venkovní reklamy. Naopak nemá zahrnovat televizi. Oznámila to Národní koordinační skupina ve zprávě pro tisk.
Páteří informační kampaně je infolinka a webové stránky digitalne.tv, které byly spuštěny již na podzim loňského roku a jsou hlavním zdrojem informací. K jejich podpoře dosud sloužilo především intenzivní PR, distribuované Diginoviny nebo akce přímo v ulicích Prahy.
"Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji," uvedl předseda Národní koordinační skupiny pro přechod na digitální vysílání Zdeněk Duspiva. Reklamní kampaň má začít v nejbližších dnech.
Na konci dubna dojde k ukončení analogového vysílání z vysílače Praha Žižkov. Informační kampaň cílená především na Prahu a Střední Čechy byla proto zahájena již na podzim loňského roku.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři