V ČR a SR začala vysílat Fashion TV
Vedení televize o ní hovoří jako o televizi o módě a životním stylu, klade však důraz na to, že její obsah nebude bulvární. Kromě převládajících pořadů o módě bude vysílat reportáže z festivalů, zaměří se na ekologii a charitativní projekty. Současná skladba televizního vysílání dnes čítá od 10 do 12 pořadů.
Licenci na provozování Fashion TV vlastní společnost Carolinas Corporation, kterou společně vlastní Zuzana Poláčková, v současnosti výkonná ředitelka stanice, mediální konzultant Karel Vágner a Michal Pelach. Na pozici obchodní ředitelky FTV nastoupila Petra Pácl. Start televize by měla podpořit masivní reklamní kampaň, která vznikala ve vlastní režii televizní stanice a ve spolupráci s fotografem Goranem Tacevskim.
Od prvního dne vysílání si Fashion TV, která patří mezi tři největší módní televize na světě a vysílá 24 hodin sedm dní v týdnu, může v České republice naladit 680.000 domácností a 350.000 na Slovensku. Původně měly vzniknout dvě mutace, a to jak česká, tak slovenská, nakonec však vlastníci licence stanovisko přehodnotili. "Přece jen k sobě mají tyto dva národy ještě velmi blízko a stále budou mít. Lidi v Bratislavě zajímá, co se děje v Praze, a obráceně. A tak se společnost rozhodla vytvořit jednotný vysílací stream pro obě země," vysvětlila na dnešní tiskové konferenci Zuzana Poláčková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz