Internetová reklama v Německu poroste
Uvedl to dnes spolkový svaz pro digitální hospodářství BVDW na hannoverském veletrhu výpočetní a telekomunikační techniky CeBit. Svaz dodal, že v letošním roce počítá navzdory ekonomické a finanční krizi s nárůstem německého trhu s internetovou reklamou o dalších deset procent na čtyři miliardy eur.
Inzerce na internetu se loni na celkovém trhu s reklamou v Německu podílela téměř 15 procenty. "Pokud se naše prognóza pro rok 2009 splní, dotáhneme se letos na noviny se širokým zaměřením," uvedl podle agentury DPA svaz.
Tuzemské Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) koncem minulého měsíce předpovědělo, že výdaje na internetovou reklamu v České republice letos stoupnou o více než 25 procent. Loni domácí zadavatelé za reklamu na internetu podle údajů SPIR zaplatili pět miliard korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz