(Kurzy.cz)
CME: Ceny TV reklamy stouply jen o jednotky procent
Podle deníku E15 se komerčním televizím nepovedlo navýšit ceny reklamy o plánovaných 19 až 25 %. Namísto toho ceny v lednu a únoru vzrostly pouze o jednotky procent. Důvodem je nižší vyprodanost reklamy, protože ekonomická krize nutí firmy omezit rozpočty na reklamu. Proto nelze očekávat, že by se televizím podařilo v tomto roce dosáhnout výrazných nárůstů výnosů.
Patrick Vyroubal
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři