Čínští lékaři nesmí do reklam
Ministerstvo zdravotnictví vydalo tento zákaz poté, co se zjistilo, že jeden asi padesátiletý herec s přesvědčivým vystupováním se vydával za lékařského odborníka v pěti reklamách na zcela odlišné léky. Napsala to agentura AFP s odvoláním na deník Peking News.
Také uživatelé internetu odhalili přes deset falešných expertů prodávajících na webu léky pod jmény vypůjčenými od "odborníků z renomovaných ústavů", vystupujících v televizních reklamách. Když pak byla tato jména ověřována, příslušné nemocnice a univerzity, kde daní odborníci měli údajně působit, popřely jakoukoli spojitost s nimi, informoval deník Shanghai Daily.
Již v uplynulých letech se ve farmaceutickém sektoru Číny provalily četné skandály. K největším patří aféra kolem náměstka šéfa státního úřadu pro kontrolu potravin a léčiv Čenga Siao-jüa, jemuž byly prokázány úplatky ve výši přesahující 18 milionů Kč od farmaceutických koncernů za povolování pančovaných nebo nedotestovaných léčiv. Čeng Siao-jü byl za to v roce 2007 popraven.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři