Sedmička od Mladé fronty
Každá mutace se objeví ve více než čtyřiceti městech v celé České republice. Sedmička bude mít 48 celobarevných stran a nabídne svým čtenářům více než třináct stran regionálního zpravodajství. Noviny budou zdarma.
Ambicí Mladé fronty je přinést na trh s tištěnými tituly zdarma noviny, které budou postaveny na kvalitním novinářském týmu. „Do jednotlivých redakcí Sedmičky přicházejí zkušení novináři, například z deníku Dnes, serveru Aktuálně či televize Z1. Čtenářům nabídneme poutavě napsaný seriózní týdeník. Najdou v něm zajímavosti z města, kde žijí,
i zprávy z České republiky a zahraničí,“ uvedl centrální šéfredaktor Sedmičky Pavel Macků.
Nový týdeník kromě toho nabídne v moderním grafickém provedení i sportovní zpravodajství nebo stránky pro celou rodinu – hobby, vaření, auto moto či stranu pro děti. Kromě tištěné verze bude Sedmička existovat i v on-line podobě na internetu a bude tak konkurovat již zavedeným zpravodajským serverům.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz