TV Barrandov se sledovaností nehnula
Podíl Novy na divácích minulý týden naopak stoupal, i když jisté poklesy zaznamenaly Prima a ČT 1. Jejich diváci se ale zřejmě nepřesunuli k Barrandovu, protože skupina „ostatních televizí“, do které tato stanice v peoplemetrovém měření sledovanosti spadá, si nijak výrazně nepolepšila.
Novu minulý týden sledovalo po celý den v průměru 39,93 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas před televizní obrazovkou. To je o 1,42 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během hlavního vysílacího času od 19 do 23 hodin Nova dosáhla průměrného podílu 43,58 procenta na dospělé populaci, což je o více než dva procentní body více než v předminulém týdnu, kdy TV Barrandov ještě nevysílala (s výjimkou neděle).
Stoupal také zájem o druhý program Novy, filmový kanál Nova Cinema. Tomu se podařilo dosáhnout historicky nejvyššího průměrného celodenního podílu na sledovanosti za dobu, kdy je součástí elektronického měření sledovanosti: 1,36 procenta, což je o 0,17 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time průměrný podíl Novy Cinema na dospělém publiku mírně klesl na 1,29 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?