TV Barrandov s měřením sledovanosti
"Valná hromada Asociace televizních organizací rozhodla na základě žádosti Barrandov Televizní Studio a.s. o přijetí Barrandov Televizní Studio a.s za přidruženého člena ATO. ATO a Barrandov Televizní Studio a.s. projednaly a v nejbližší době uzavřou obchodní smlouvu o dodávání výsledků měření televizní sledovanosti v rámci Projektu elektronického měření (PEM) metodou TV metrů," uvedla dnes ATO v tiskové zprávě.
V současné době jsou řádnými členy ATO Česká televize, společnost CET 21, která je držitelem licence na vysílání TV Nova, TV Prima a Asociace komunikačních agentur ČR, která sdružuje přední agentury působící v oboru televizní reklamy. Měření sledovanosti pro asociaci provádí agentura Mediaresearch.
Výsledkem měření jsou mimo jiné pravidelné týdenní výstupy v podobě podílů stanic na sledovanosti přes celý den a v hlavním večerním čase mezi 19:00 a 23:00, označovaném jako prime time, a obdobné pravidelné měsíční zprávy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz