Mladá fronta expanduje na Slovensko
V obou případech jde zatím jen o přímé překlady bez původního slovenského obsahu. První novinkou je exkluzivní pánský měsíčník For Men, jehož první číslo vyšlo 8. ledna. S podtitulem „Časopis jen pro muže“ přináší za cenu 3,29 eur (99 Sk) celkem 130 na křídovém papíře vytištěných stran a fotbalistu Davida Beckhama na obálce. Časopis chce stejně jako v Česku oslovit muže ve věku 28-45 let, středoškolsky a vysokoškolsky vzdělané a dobře finančně zabezpečené. V hledáčku přitom má především podnikatele, manažery a obchodníky.
Druhou novinkou je časopis Moja psychológia (obdoba české Mojí psychologie), jehož první číslo vychází 13. ledna. S podtitulem „Jediný měsíčník o tom, jací jsme a nejen jak vypadáme!“ bude za cenu 1,96 eur (59 Sk) vycházet v rozsahu 100 – 132 stran.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz