KM Beta rozesílá termosáčky
Zatímco sáček, který sálá teplo, je určitě v mrazivém počasí potěší, podobné sálání u staveb by rozhodně nikoho nepotěšilo. Komunikovanou hlavní myšlenkou je tedy fakt, že výhodou zdicího systému společnosti KM Beta jsou minimální úniky tepla.
V rámci již realizované první vlny directmailingu obdrželi VIP adresáti pomeranč a legendární odšťavňovač od designéra Philippa Starcka. Ve druhé vlně kampaně pak zásilka obsahovala možnost vyzkoušet si vlastníma rukama, jak mohou růst zisky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři