Budvar uspěl u evropského soudu
Druhý nejvyšší soud EU zrušil rozhodnutí Úřadu pro harmonizaci na vnitřním trhu (OHIM). Ten v minulosti zamítl námitky českého podniku proti tomu, že si Anheuser-Busch může v Evropě zaregistrovat svoji obchodní značku Bud. OHIM podle rozhodnutí Soudu první instance opakovaně pochybil, když zamítl námitky české firmy proti přihláškám k zápisu společnosti Anheuser-Busch. Ten o registraci OHIM zažádal mezi lety 1996 a 2000.
Budvar proti tomu protestoval a argumentoval tím, že toto označení je již určitým způsobem chráněno ve Francii či Rakousku. OHIM ale tyto námitky zamítl s tím, že to nemůže být považováno za označení původu. Český podnik podle úřadu také třeba neprokázal skutečné užívání označení původu "Bud" v oblasti obchodu. OHIM tvrdil, spotřebitelé v Evropě nemohou výraz "Bud" vnímat jako zkratku názvu českého města České Budějovice v jeho německé verzi (Budweis). Soud dnes ale tuto argumentaci odmítl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři