O studentské konto byl velký zájem
Kampaň byla zaměřena na vybranou skupinu studentů: budoucí právníky, doktory, IT odborníky a ekonomy. Probíhala postupně v 9 českých a moravských univerzitních městech na 26 vysokých školách. Zájem o ni projevily tisíce studentů, z toho téměř polovina mladších 20 let.
„Chtěli jsme studentům ukázat, že jsme pro ně kvalitním, férovým a spolehlivým partnerem, který jim pomůže na cestě za úspěchem v jejich profesním životě,“ říká výkonný manažer řízení segmentu Platební komfort Martin Eyberger. „Studenti ocenili, že se k nim nechováme jako k teenagerům, ale jako k budoucím profesionálům, a velmi živě se zajímali o všechny parametry Studentského konta Plus, čímž prokázali nejen svou osobnostní, ale také ekonomickou zralost.“
Pro první dva tisíce studentů, kteří si do 24. října založily ČSOB Studentské konto Plus, byly jako dárek připraveny plechovky koncentrovaného kyslíku, jenž pomáhá při únavě a stresu a zároveň zvyšuje koncentraci. Součástí kampaně byla také soutěž s možností atraktivní výhry v podobě letu ve stíhačce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři