ČT chystá nový odívací magazín
Magazín nechce nabízet výlety na přehlídková mola ani nákupy v exkluzivních buticích, ale chce spolupracovat s diváky, kteří autorům pořadu dovolí nahlédnout do svého šatníku, řekla mluvčí ostravského studia Jolanda Pilařová.
V pořadu Zkus mít vkus tak každý pátek od 17:30 budou moci diváci spolu s moderátorkou pořadu Lucií Loosovou nahlédnout do jednoho šatníku. "Osoba, která si štáb pustí do svého soukromí, nám prozradí nejen to, v čem nejraději chodí do práce, ale i do čeho se obléká přes den a třeba i to, v čem uléhá," uvedla Pilařová.
"Všechno to hemžení bude z nadhledu sledovat vizážista, který poradí, v čem je třeba přidat, kde ubrat, a někdy i pochválí za dobrý vkus," doplnila mluvčí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz