Nova Cinema opět pokořila rekord
Sledovalo ji v průměru 0,70 procenta dospělého publika, zatímco předminulý týden to bylo o 0,11 procentního bodu méně. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin průměrný podíl Novy Cinema klesl na 0,57 procenta.
Posiloval také hlavní program televize Nova. V celodenních číslech o více než půl procentního bodu na 39,17 procenta. Během prime time Nova dosáhla průměrného podílu na sledovanosti u diváků starších patnácti let ve výši 44,05 procenta. Mírný nárůst zaznamenala rovněž Prima. Po celý den ji v průměru sledovalo 17,92 procenta dospělých diváků, kteří trávili čas u televize, což je o 0,31 procentního bodu více než minule. V hlavním vysílacím čase ale podíl Primy klesl na průměrných 16,68 procenta.
Dařilo se také dvěma ze čtyř programů České televize, „analogovým“ ČT 1 a ČT 2. Jednička posílila v celodenním průměrném podílu na trhu o tři setiny procentního bodu na 21,19 procenta. V hlavním vysílacím čase vyšplhal zájem o ČT 1 na průměrných 22,54 procenta. Také Dvojka poskočila mírně nahoru: v celodenních číslech z 6,10 na 6,15 procenta. V hlavním vysílacím čase upřednostňovalo ČT 2 pouze 4,86 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili večer u televize.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři