Ceny Effie 2008 vyhlášeny
Všechny získaly shodně jednu zlatou a jednu stříbrnou trofej. Po jedné stříbrné a bronzové ceně si odnesla MARK/BBDO a tři bronzové vyhrála Ogilvy & Mather.
V nejsilněji obsazené kategorii Potraviny a nápoje zvítězila kampaň agentury McCann pro Nescafé s názvem Jsem přece Classic s hercem Jiřím Macháčkem. Druhou nejpočetnější kategorií byly Finanční služby, kde prvenství připadlo kampani agentury Euro RSCG pro Komerční banku s názvem Bankovní produkty s lidskou tváří.
Zlaté ceny Effie byly uděleny také v kategorii Ostatní služby, a to za kampaň Úsměv sluší každému vytvořené agenturou Leo Burnett pro Rádio Impuls. V kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby vyhrála kampaň Home&Student, která vznikla pro firmu Microsoft v agentuře Wunderman. Zlato v kategorii Sociální marketing si odnesla agentura Young & Rubicam za Kampaň proti šikaně pro Telefóniku O2. V kategorii Ostatní rychloobrátkové zboží porota ceny neudělila.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři