V Effie si nejlépe vedla Mark BBDO
Loni si Mark BBDO odnesla tři zlaté Effie. Letos je získala za kampaň na nealkoholické pivo Radegast Birell se sloganem Jak naučit lidi pít nealko pivo v kategorii Potraviny/Nápoje a za kampaň pro Národní památkový ústav s názvem Jak pro Čechy znovu zatraktivnit památky. Další kampaň této agentury Pomáháme plnit životní sny pro Premiér Sport CZ získala v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing druhé místo.
V letošním ročníku si úspěšně vedla i agentura Young&Rubicam, která získala zlatou Effie v kategorii Výrobky dlouhodobé spotřeby za kampaň LG pračka Direct Drive: Perte, co se do ní vejde. Stříbrnou Effie byla oceněna její kampaň na jogurty pro Danone se sloganem Activia Můj plán a bronzovou Effie obdržela v kategorii Finančních služeb za kampaň Šikovné spoření České spořitelny.
Čtvrtou zlatou Effie obdržela Rust & McCann-Ericson Prague za kampaň se sloganem Z 0 na 80 za 100 dní pro ČSOB – Poštovní spořitelnu. Dvě Effie získala také agentura McCann Erickson Prague. Stříbrnou za MasterCard – Jsme tu, dyž nás potřebujete a bronzovou za NESCAFÉ Gold aroma pro Nestlé Česko.
Dvě třetí místa si odnesla agentura Euro RSCG Prague. Uspěla s kampaní pro Komerční banku se sloganem "Hypotéka bez obav" aneb jak dosáhnout růstu na klesajícím trhu a kampaní Jak zářivě bílý duch LANZA "vystrašil" ostatní gely pro Reckitt Benckiser. Po jedné Effie získaly agentury OgilvyAction, Underline, Momentum Praha, Wundermann a OgilvyInteractive.
Effie je soutěží, v níž se oceňuje nejen tvůrčí přístup k reklamě, ale zejména výsledky kampaní. Ve světě se koná od roku 1968, poprvé se uskutečnila ve Spojených státech. Do Evropy dorazila o 13 let později, v České republice ji na základě licence pořádá AKA (dříve Asociace reklamních agentur ARA) od roku 1997.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz