Project 10 proti opilcům
V oboru existuje snaha stavět dále na práci, kterou již vykonala vláda, jejímž působením se snížil počet nadměrně konzumujících. Project 10 má za cíl změnit postoje společnosti a názory na sociální přijatelnost opilosti, a přimět tak pijáky, aby se zamysleli nad svým chováním. Tiskovým mluvčím sdružení je Bruce Ray, ředitel vnějších vztahů u společnosti Bacardi Brown-Forman.
Výkonní marketingoví manažeři z řad prodejců i výrobců alkoholu vytvořili koncept, který již přitáhl pozornost společností z celého segmentu bez ohledu na jejich velikost, včetně těch největších výrobců, prodejců ontrade i offtrade. Toto spojení dává příležitost vytvořit během dalších pěti let opravdu významnou a udržitelnou kampaň. Celé sdružení nyní komunikuje s příslušnými ministerstvy a vyhodnocuje jejich reakce na návrh kampaně. Zvažuje se také, jak bude tato iniciativa působit v kontextu již otevřených kampaní na podobné téma, například Know Your Limits.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz