Vavříková expanduje na Slovensko
Česká podnikatelka věří, že se jí u slovenských sousedů podaří se zážitky vytvořit minimálně stejně úspěšné odvětví „dárkového trhu“, jako je tomu u nás, kde loni Češi za zážitky utratili přibližně 100 milionů korun. Kromě klasického e-shopu chystá do konce roku také retailový prodej přímo v Bratislavě.
„Češi mají o nemateriální dárky – zážitky stále větší zájem. V letošním roce prodáváme průměrně 600 zážitků měsíčně, a hlavní vánoční sezóna je teprve před námi. Slovenský trh sledujeme už delší dobu, podle našich průzkumů by měl naplnit naše očekávání. Zákazníkům chceme nabídnout naše bohaté zkušenosti a propracovaný servis služeb, které jsme získali během několikaletého působení v České republice “ uvádí Vavříková.
Pro letošní rok je v plánu rozšířit stávající nabídku zážitků a otevřít prodejní a kontaktní místo v Bratislavě. V současné době zde funguje pouze kancelář a e-shop. Slovenská Firma na zážitky bude mít do konce roku tři kmenové zaměstnance a podporu celého týmu z České republiky. Po stabilizaci segmentu zaměřeného na přímé zákazníky se chce Vavříková zaměřit i na rozvoj trhu pro firemní klientelu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz