Kanzelsberger s novým programem
Zákazníci nově sbírají body za každý nákup a tyto body budou moci v průběhu roku směňovat za dárky nabízené v internetovém katalogu dárků. Základní klubové benefity bude firma postupně rozšiřovat. Se zavedením nového klubu také Kanzelsberger plánuje aktivnější komunikaci se zákazníky: jednou měsíčně připraví relevantní akční nabídku určenou jen pro klubové zákazníky. Filozofii nového věrnostního programu má vystihovat i jeho slogan „Více výhod, lepší péče“. Kanzelsberger také spustil nové webové stránky Klub-kanzelsberger.cz. Novinkou také je zavedení individuálních internetových kont pro každého registrovaného zákazníka. Každý tak nyní má přehled o tom, kolik už získal bodů, jaká je výše jeho slevy, případně co nakoupil a jaké dárky si již vybral. Třicet tisíc stávajících zákazníků našlo ve svých schránkách direct mailovou zásilku s informacemi o tom, jak vstoupit do nového klubu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz