Po Nově zdraží reklamu i Prima
Průměrnou cenu za tzv. GRP, tedy zásah jednoho procenta osob z cílové skupiny, od ledna zvedne o 19 až 24 procent. Informovala o tom tisková mluvčí Primy Jana Kocová. Nova přitom o několik dní předtím mediálním agenturám prezentovala zvýšení průměrných cen za reklamní čas pro rok 2009 až o 20 procent.
Zvýšením cen se Prima snaží bojovat s dlouhodobě klesajícími hospodářskými výsledky. V pololetí 2008 sice zvýšila tržby o čtvrtinu na 508 milionů švédských korun, provozní zisk jí za stejné období klesl o 28,4 procenta na 63 milionů švédských korun. Její podíl na trhu se v druhém čtvrtletí 2008 nepatrně zvýšil o 0,3 procenta na 20,8 procenta. V meziročním srovnání však poklesl o 1,1 procenta.
Zdraží také. Prima zvedne cenu reklamy o 20 procent.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři