Eurolux se mění na Exx
Cílem vytvoření nového názvu a vizuálního stylu Exx je, aby se staly synonymem následujících klíčových hodnot společnosti: Profesionalita a odbornost, prvotřídní kvalita, flexibilita a tvůrčí přístup. Zdvojené „x“ (navíc v logu převrácené „naležato“) dává tušit, že firma nabízí vždy něco víc, než jen zkušenosti z minulých let - inspiraci a komplexní, avšak netradiční a překvapivá řešení. Celý vizuální sty je založený na nenápadné, avšak luxusní, metalické šedo-zlaté barvě. Jeho autorem je grafické Studio Najbrt.
Na exx! Eurolux mení název i vizuální styl.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz