Sport1 s novým vizuálem
„Je to reakce na změny trendů a na stále nové a nové požadavky ze strany diváků,“ uvedla Barbora Florková ze společnosti Chello Central Europe.
Dobrou zprávou pro sportovní fanoušky je fakt, že vedení kanálu se rozhodlo obohatit program o práva na Italský pohár (Coppa Italia). V nejbližší budoucnosti je prvořadým úkolem společnosti zvyšovat kvalitu. Jak přiznal generální ředitel Chello Central Europe Gábor Horváth Dori, změna zevnějšku byla nutná zejména proto, že dosavadní vizuál už působil zastarale. Do České republiky také brzo vstoupí sportovní kanál Sport2 ze stejné stáje. Zaměřit by se měl především na fotbal, kterého by mělo být v programu 60 %.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři