Zaměstnanecká kampaň Globusu
Kampaň probíhající až do konce listopadu je založena především na prezentaci benefitů, které společnost Globus svým zaměstnancům nabízí. Kampaň doprovázejí jak image inzeráty v celostátních médiích, tak reklama v prostředcích hromadné dopravy, řada billboardů a speciální vklady do novin.
„Je to poprvé, co se pouštíme do takto zaměřené náborové kampaně. Byli jsme však k jejímu zorganizování donuceni okolnostmi,“ říká vedoucí marketingu a firemního rozvoje společnosti Globus Boris Malý. „Práce v maloobchodě a v hypermarketech obzvlášť je považována za náročnou a špatně ohodnocenou, což je velký omyl,“ říká Malý a dodává, že Globus se snaží vytvářet pro své zaměstnance co nejkvalitnější pracovní podmínky, srovnatelné s jinými obory.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz