Otickou firmu ocenili za müsli
Její Diabetické müsli, které chutná i zdravým lidem, zvítězilo v kategorii Pekařské výrobky. Diplom včera na krajském úřadu převzala pracovnice marketingu Klára Machonová. Úspěch Diabetického müsli v soutěži je velmi potěšitelný, ale není první. Z letošní známé potravinářské výstavy si už odvezl Zlatou Salimu. Každopádně je však prvním výrobkem svého druhu na českém trhu.
Firma ho vyrábí teprve půl roku a používá vlastní recepturu, postavenou na celozrnném ječmeni. Ten je z nutričního hlediska velmi cennou a v Česku stále nedoceněnou surovinou. „Naše müsli je ochucené látkami, které jsou také velmi prospěšné diabetikům, ale chutnají určitě všem. Jsou v něm například sušené borůvky, skořice a další složky, které snižují obsah cukru v krvi,“ říká o výrobku ředitel otické společnosti Kamil Lisal. Do soutěže se přihlásilo 24 výrobců a porota posuzovala 60 výrobků v osmi kategoriích.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz