Význam rozhlasu v USA stoupá
Kupříkladu hurikán Ike v Texasu potvrdil význam rozhlasu jako zdroje zpravodajství a důležitých informací. Poté, co došlo k výpadkům proudu, mohli totiž obyvatelé Houstonu a okolí získat informace o zásobování čistou vodou, rozdělování potravin a další pomoci jen prostřednictvím svých rozhlasových přijímačů fungujících na baterie. Důležité je i to, že se provozovatelům podařilo vyrovnat ztráty zisků z reklamy prostřednictvím služeb poskytovaných uživatelům internetu - podcastů, videí a služeb spadajících do oblasti označované jako social net- working.
Obrázek o slábnoucím zájmu zadavatelů o inzerci v rozhlase dokládá fakt, že v celé rozhlasové branži ve Spojených státech bude odvysíláno v příštím roce méně reklam, než kolik nabídne na internetu jediná společnost - Google. Problematické se ovšem jeví digitální terestrické vysílání. V USA existuje dva roky, ale zájem posluchačů zůstává hluboko pod očekáváním. Dosud se totiž prodalo jen několik stovek tisíc přijímačů. A potíže jsou i s kvalitou. Například společnost Clear Channel, která provozuje 900 stanic, přiznává, že úroveň signálu je často nekvalitní, zejména ve velkých městech. Provozovatelé budou proto muset investovat další miliony dolarů do zlepšení.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz