Unilever snižuje náklady na obaly
Společnost ze FMCG segmentu snížila průměrný rozsah barevné palety pro potisk více než 200 produktů na šest barev – předtím to bylo 100 barev. Nový systém, pracovně nazývaný Rainbow, vyvinula firma LFH, jejímž cílem bylo navrhnout nové obalové techniky a identifikovat možnosti úspor v rámci potravinové řady. Systém byl již použit pro snížené náklady u margarínů a hotových jídel. Unilever tvrdí, že systém je ekologicky šetrný, protože snižuje také množství odpadů během procesu potišťování. Matthew Daniels, manažer Unileveru, uvedl: „Neustále se snažíme snížit náročnost procesů a redukovat náklady tam, kde je to možné, zvláště u tištěných obalů.“ Unilever nemá dobré výsledky ve srovnání s konkurenční firmou Reckitt Benckiser, která za druhé čtvrtletí ohlásila zvýšení provozního zisku o 22 %.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz