Kampaň deníku E15 vrcholí
„Pro samotnou realizaci jsme zvolili na první pohled běžný testimonial, kterým někdy reklamní profesionálové opovrhují coby nepříliš kreativním. Faktem ale zůstává, že patří mezi nejúčinnější formy reklamy,“ řekl Strategii spolutvůrce kampaně Jan Plamínek, ředitel inzerce divize Deník vydavatelství Mladá fronta. Od většiny kampaní vytvořených v tomto duchu se testimonial E15 liší tím, že lidé, kteří figurují na vizuálech, jsou skuteční, deník E15 opravdu čtou a kampaně se zúčastnili bez nároku na honorář. Až na dvě výjimky, kdy osloveným bránily v působení v reklamě etické kodexy jejich zaměstnavatelů, neměla většina z nich s vystupováním v kampani žádný problém. „Abychom deklarovali reálnou šíři čtenářské obce, použili jsme velmi netradičně téměř třicet různých motivů,“ vysvětluje Plamínek. Významný prostor ve vizuálech kampaně dostává i web deníku e15.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz