E15: Fortuna spustí na podzim reklamní kampaň za miliony eur
PRAHA (MEDIAFAX) - Společnost Fortuna spustí na podzim reklamní kampaň na podporu své číselné loterie, bude stát miliony eur. Uvádí to čtvrteční vydání deníku E15.
Jak deník sdělil, z rostoucí konkurence Sportky v podobě nových číselných loterií Tip6ka a Fortuna Loto nemusí mít prospěch jen sázející, kteří mají a budou mít na výběr více možností, jak zkusit štěstí a popřípadě zbohatnout. Ruce si mohou mnout i v médiích. V době, kdy řada firem na výdajích za reklamu šetří a omezuje je, Fortuna a Tipsport naopak do reklamy intenzivně investují, nebo se na to chystají.
Zatímco Tipsport už kampaň spustil a v televizi svou loterii propaguje za pomoci Leoše Mareše, který ještě nedávno hájil barvy Sazky, Fortuna si počká na podzim. „Na podzim přijde hodně masivní kampaň, každý Čech nás uvidí v průměru třikrát a snad i vícekrát. Budeme vidět a slyšet, budeme na billboardech, v televizi, rádiu, tisku. Prostě kobercový nálet,“ řekl deníku v nadsázce šéf Fortuny Loto Martin Illner.
Reklamní kampaň potrvá do konce roku a její cena bude minimálně pět milionů eur, přibližně 120 milionů korun. Fortuna zatím svou loterii masivně nepropaguje. Důvody jsou podle Illnera dva. Za prvé je řada lidí na dovolené, za druhé je léto ideální dobou na vychytání případných chyb v podobě loterie.
Kampaň za několik milionů korun spustila zhruba v polovině června také Sazka. Její slogan „Sazka žije“ měla lidem vzkázat, že společnost i po květnovém konkurzu funguje, přijímá sázky a vyplácí výhry. Cílem kampaně tak bylo obnovit důvěru dřívějších zákazníků, neboť po úpadku klesly firmě příjmy o desítky procent.
Libor Popela, popela@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz