Netradiční kampaň České pojišťovny
Kampaň, která představuje nové úrazové pojištění, má především za cíl odlišit tento produkt od stávajících pojištění, u kterých pacient čeká na vyplacení peněz až do konce své léčby „V životě jsou situace, kdy nechcete čekat. Oceníte rychlou reakci - rychlou pomoc. Proto naše nové úrazové pojištění umožňuje klientům rychlé vyplacení peněz, a to již po diagnóze,“ upřesňuje Lucie Brichová, ředitelka odboru marketingové komunikace České pojišťovny a zároveň dodává: „Hlavní myšlenku kampaně chceme prezentovat s nadsázkou.“ Odlehčení jinak vážného tématu, jakým je úrazové pojištění, nabízí reklamní spot, ve kterém se mladý muž po klopýtnutí na schodech za zvuku valčíku dokutálí až do nemocnice, kde mu k jeho překvapení do čerstvě ošetřené ruky v sádře vloží sympatický pracovník pojišťovny peníze. Velmi netradiční zpracování jednozáběrového reklamního spotu doplní komunikace na pobočkách České pojišťovny. Poprvé se spot na televizních obrazovkách objeví 22. září.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz