MMS spouští web Procradio.cz
Spuštěním webu www.procradio.cz navazuje MMS na výzkum efektivity rozhlasové reklamy. Obsah portálu vychází z dat a analýz, které byly v rámci výzkumu efektivity rozhlasové reklamy shromážděny. Je určen převážně zadavatelům reklamy, ale i mediabuyerům. Prezentuje na konkrétních příkladech reálných rozhlasových spotů nakolik je reklama v rádiu účinná, jaké základní parametry by rádiový spot měl mít, aby dobře fungoval, a obsahuje i řadu klíčových dat týkajících se posluchačů rádia.
Web se také věnuje důležitým charakteristikám rádia, které posilují význam tohoto média v rámci mediamixu. Jde především o masový zásah rádia (poslouchá ho téměř 85 procent populace mezi 12 a 79 lety), jeho selektivitu (která umožňuje velmi přesné zacílení reklamní komunikace na předem zvolenou cílovou skupinu) nebo skutečnost, že rádio je denní a přednákupní médium.
Významnou součástí webu je i sekce věnovaná srovnání nákladové efektivity rádia s jinými mediatypy a synergickým efektům mezi rozhlasovou a televizní kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři