Avon proti domácímu násilí
„Téměř 90 procent případů domácího násilí tvoří násilí páchané na ženách,“ uvedla pro Lidové noviny Andrea Macáková ze společnosti Avon Cosmetics. Tato firma odstartovala v září kampaň, jejímž cílem je zlepšit v Česku a na Slovensku (a potažmo ve střední a východní Evropě) informovanost o daném problému. Kampaň potrvá do konce října, pro Avon ji vyrobila slovenská agentura Vaculik Advertising.
Tvářemi projektu se pro Českou a Slovenskou republiku staly mezinárodně známé modelky Daniela Peštová a Adriana Sklenaříková Karembeu. „Obě interpretují příběhy konkrétních žen, které se odvážily promluvit o své zkušenosti a osvobodit se od domácího násilí,“ říká Michal Borec, ředitel pro PR a reklamu SR/ČR Avonu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři