ČEŠI LIDEM Z REKLAMY NEVĚŘÍ
Do výzkumu byli zařazeni také poštovní doručovatelé, příslušníci armády, policisté, právníci, manažeři velkých firem, lidé pracující v reklamě a politici. Ukázalo se, že listonoše považuje za důvěryhodné 88 procent dotázaných. Za nimi se v žebříčku důvěryhodnosti umístili příslušníci armády, jimž věří 70 procent respondentů. Nejmenší důvěry společnosti se těší manažeři velkých firem - pouhých 36 procent respondentů - a lidé z reklamní sféry (33 procent).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři