SOUTĚŽ NIC NEŽ PRAVDA VIDĚLA PĚTINA DIVÁKŮ
„S výsledkem jsme spokojeni. Věříme, že pořad rozpoutá diskuzi, která také povede k dalšímu zvýšení sledovanosti. Nelze určitě opominout fakt, že se první díl vysílal ještě v době letních prázdnin, kdy je sledovanost televize obecně nižší,“ uvedla mluvčí Primy Jana Kocová.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři