REHABSTUDIO PRO DORITOS COLLISIONS (26.8.2008) (26.8.2008)
S myšlenkou kampaně, která originálním způsobem předvádí snack Doritos Collisions, kde se v jednom balení nacházejí vždy dvě různé příchutě, přišla londýnská reklamní agentura AMV BBDO. Agentura rehabstudio měla na starosti její internetovou část. rehabstudio má kompletně online propojené pobočky v Praze, Londýně a Belfastu, které tak mohou plně spolupracovat na jakékoli zakázce. Kreativní ředitelka rehabstudia Alena Gubíková je též zakládající členkou agentury Konektor.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz