Starbucks poprvé s cenovou akcí
SAMPLING: Kampaň probíhající ve Spojených státech, měla být původně jen krátkodobá, firma ji teď ale prodloužila na celé léto. Akce, které se v jednotlivých městech poněkud odlišují, jsou zaměřeny jak na nalákání nových zákazníků, tak i na zákazníky věrné, kteří přicházejí pravidelně nebo mají věrnostní kartičku. První vlna ochutnávání byla zaměřena na nový typ kávy Pike Place Roast a na řadu ledové kávy. Současná vlna představuje nejen prodloužení akce, ale také odpověď na záplavu požadavků, kterými zákazníci zaplnili firemní webovou stránku, kam mohli psát svá přání. Celkem nepřekvapivě byla na prvním místě žádost o nižší ceny. Firma tedy ve vybraných městech bude několik týdnů nabízet malé papírové kelímky s ledovou kávou. A aby nepřišla na buben, nabídka platí jen některé dny v týdnu a ještě musí zákazník splnit speciální podmínky. Podobně je to i s odpolední ledovou kávou za dva dolary, kterou získá jen ten, kdo se prokáže účtem z rána.
Většina expertů není novou marketingovou kampaní nijak přesvědčena. Poukazují zejména na to, že pro prémiovou značku je prakticky nemožné uspět s nějakou cenovou akcí. Většinou sice přinese krátkodobý vzrůst zájmu, ten ovšem zmizí ve chvíli, kdy akce končí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři