Budoucnost TNS: WPP nebo GfK
TNS je třetí největší marketingovou výzkumnou společností na světě s klienty jako Procter & Gamble a Unilever. GfK patří pátá příčka a mezi jejími zákazníky najdeme firmy Panasonic či Henkel. Spojení obou firem by zvýšilo tlak na jedničku na trhu, kterou je firma AC Nielsen. Marketingový výzkum je stále více důležitý pro firmy, protože jim pomáhá získat co nejvíce informací o jejich klientech a službách, které požadují.
Akcionáři TNS by měli hlasovat o spojení s GfK 18. července a investoři německé skupiny o tři dny později. TNS se domnívá, že WPP se svojí nabídkou pouze snaží co nejvíce oddálit dohodu. Generální ředitel WPP Martin Sorrell nekomentoval odmítnutí nabídky TNS. Pouze řekl, že předloží tuto zlepšenou nabídku, která je částečně v hotovosti a částečně formou akcií, investorům. Akcie TNS se dopoledne obchodovaly za 2,305 libry. Analytici Numis Securities se domnívají, že vzhledem k současné nejistotě na akciových trzích a obavám o další vývoj ekonomiky by WPP se svojí nabídkou mohla u akcionářů uspět, a zhatit tak plánované spojení s GfK. WPP však již dříve uvedla, že učiní závaznou nabídku pouze v případě, že ji jednomyslně doporučí představenstvo, napsala agentura Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz