Aktuální doplnění výsledků Cannes Lions 2008
Cyber
V kategorii online reklamy získala hlavní ocenění Grand Prix mikrosajta Uniqlock, propagující oděvní firmu Uniqlo, vytvořená japonskou agenturou Projector. Porotu zaujal koncept zahrávající si s motivem času a nekonečna.
Interactive Agency of the YearZvítězila agentura, která získala nejvíce bodů v sekci cyber lions, přičemž nezáleželo na tom, kdo práci přihlásil, zda agentura nebo někdo jiný.
1. Lean Mean Fighting Machine, London
2. Crispin Porter & Bogusky, Miami
3. Projector, Tokyo
PressV kategorii printu oslovila porotu čtyřdílná novinová kampaň baterií Energizer s ústředním claimem „Nikdy nenechte umřít jejich hračky“. Nudící se chlapeček s holčičkou proto zkoumají zákoutí svých rozkroků, natírají psa latexem, plivou z okna na kolemjdoucí nebo izolpu poutají jeden druhého ke kolotoči. Vtipný koncept vytvořila agentura DDB South Africa.
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Od slunečního světla do hlubin: Skrytý zdroj kyslíku, který vyvolává kontroverze
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti
Ole Hansen, Saxo Bank
Šokující předpovědi - Ceny elektřiny se zblázní a USA zdaní datová centra AI
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets