SPIR přijal sedm nových členů
Posun zaznamenala i sekce internetových zadavatelů. Do jejích řad zamířila internetová agentura Sun Marketing. Renáta Změlíková, obchodní ředitelka, si od členství ve SPIR slibuje především další zlepšování vztahů s médii. Posledním nováčkem, o jehož vstupu již Strategie informovala, je OgilvyInteractive. Podle jejího ředitele Tomáše Jindříška je vstup OgilvyInteractive do SPIR logickým krokem. „S profesionalizací trhu internetové reklamy je tu velký prostor pro obecně respektovanou autoritu, která bude pro trh v České republice vzorem a inspirací. SPIR tyto podmínky splňuje,“ komentuje Tomáš Jindříšek vstup Ogilvy Interactive.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři