KIWI spouští nový web
Projekt je součástí rámcové koncepce nazvané „Chodíme spolu“, která si klade za cíl značku personifikovat a přiblížit koncovému spotřebiteli. „Pro značku Kiwi je to průkopnický projekt. Naším cílem je spotřebitele oslovit, zaujmout a vzbudit zájem o značku Kiwi i její produkty,“ říká brand manažer Kiwi Zbyněk Haindl ze společnosti Sara Lee. „Prostřednictvím nové dámské řady Móda a Styl chceme oslovit především ženy ve věku 18 – 45 let. Nový web si klade za cíl nabídnout jim prostor k zábavě a sdílení informací a tím podpořit i komunikaci značky,“ dodává.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?