GfK m2: založení nového společného podniku
Norimberk, 2. 8. 2007 – Společnost GfK Group a firma BGK GmbH se sídlem v Baden Badenu, kterou vlastní spolumajitel společnosti media control GfK International, založily společný podnik. Nová společnost, ve které má GfK 70% podíl, funguje na mezinárodním poli pod názvem GfK m2 a zaměřuje se na oblast a průmysl zábavní elektroniky. Společnost má své ústředí ve Švýcarsku ve městě Hergiswil. Mobilní produkty jako je hudba, hry nebo vyzváněcí tóny zažívají v současné době rostoucí poptávku po celém světě. Firmy ve zvýšené míře požadují validní data, která jim poskytnou potřebnou transparentnost mechaniky tržního mechanismu a obchodních příležitostí, které nabízí. Nově založená společnost GfK m2 poskytuje mezinárodní analýzy trhu pro různé formy používaného hardwaru jako jsou mobilní telefony nebo kapesní počítače. Nabídka GfK m2 představuje doplněk ke službám, které v současné době nabízí divize Retail and Technology. Mimoto také provádí online a offline analýzy obsahových dat např. pro video hry, hudbu, knihy a software, a to ve spojení s marketingovými daty používanými pro elektronická zařízení. Výsledné informace jsou pak shrnuty v mezinárodních zprávách. Společnost GfK m2 od svého založení tj. 4.7. 2007 už shromáždila data pro tyto účely nejprve v Německu, Francii, Itálii, Nizozemí, Španělsku, Velké Británii, Švýcarsku a Severní Americe. Organizace, které jsou současně dodavatelé dat a zároveň klienti, zahrnují poskytovatele telekomunikačních služeb, internetové platformy a online prodejny s mobilními produkty a výrobci mobilních telefonů. Další informace poskytnou: Peter Fickentscher, tel. +41 41 632-9673, Skupina GfK v ČR (GfK Praha, INCOMA Research a INCOMA Consult) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro další informace navštivte naše internetové stránky: www.gfk.cz, www.incoma.cz. GfK Group GfK Group je celosvětově čtvrtou největší společností provádějící marketingový výzkum. Působí v pěti obchodních segmentech: Custom Research, Retail and Technology, Consumer Tracking, Media a HealthCare. Společně s původní společností NOP World (získanou 1. června 2005) dosáhla GfK Group za finanční rok 2006 obrat 1 112,2 milionů EUR. Skupina GfK svými 115 společnostmi působí po celém světe a pokrývá více než 90 zemí. Z celkového počtu 8 200 zaměstnanců pracuje 80 % mimo Německo. Pro další informace navštivte naše webové stránky: www.gfk.com. Stručný popis podnikatelských segmentů GfK Group:
|
|||||||||||
On-line Shop |
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři