Česká Miss s Juicy
Mezi dalšími mediálními partnery příštího ročníku jsou například časopis Travel Digest, televize Nova, deník Blesk či rozhlasová stanice Frekvence 1. Generální partnery má Česká Miss čtyři: Českou pojišťovnu, Poštovní spořitelnu, AAA Auto a Baumatic. Pořadatelská agentura Miss Marketing na žádost Strategie nastínila i své aktuální představy o spolupráci s televizí a formátu programu: „Jsme v době, kdy televize hledají nové formáty programů a my se chceme stát právě jedním z nich. Rozhodně ale chceme zachovat formát, kde budou rozhodovat o vítězce naši diváci,“ uvedla agentura.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři