Česká Miss s Juicy
Mezi dalšími mediálními partnery příštího ročníku jsou například časopis Travel Digest, televize Nova, deník Blesk či rozhlasová stanice Frekvence 1. Generální partnery má Česká Miss čtyři: Českou pojišťovnu, Poštovní spořitelnu, AAA Auto a Baumatic. Pořadatelská agentura Miss Marketing na žádost Strategie nastínila i své aktuální představy o spolupráci s televizí a formátu programu: „Jsme v době, kdy televize hledají nové formáty programů a my se chceme stát právě jedním z nich. Rozhodně ale chceme zachovat formát, kde budou rozhodovat o vítězce naši diváci,“ uvedla agentura.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz