Americká CBS koupila britský web last.fm
Last.fm byla založena před pěti lety a dnes má asi 15 milionů uživatelů. Umožňuje jim kontakty s jinými lidmi s podobným hudebním vkusem, mohou si podle svých oblíbených písní sestavit vlastní internetovou hudební stanici nebo si vyměňovat hudbu a video. Prodej CBS, jehož podmínkou je, že nynější vedení zůstane na místě, podle zakladatele Martina Stikstela "umožní, abychom získali všechny písně, které byly kdy natočeny a každé hudební video, které bylo kdy vytvořeno." CBS je největším provozovatelem rozhlasových stanic v USA, kde jich má 179 na 50 největších posluchačských trzích. Prezident Leslie Moonves řekl, že na last.fm oceňuje zejména schopnost získávat uživatele a licenční dohody. Velcí hráči na internetu, v médiích a v zábavním průmyslu nyní usilují zejména o "komunitní" weby, tedy takové, které dovolují lidem vytvářet skupiny podle zájmů a které umožňují uživatelům aktivně měnit obsah stránek. V roce 2005 koupila News Corporation Ruperta Murdocha síť MySpace za více než půl miliardy dolarů. Google zaplatil nedávno 1,65 miliardy dolarů na YouTube a tyto náklady nejsou ještě konečné, protože Google kvůli tomu čelí několika žalobám týkajícím se neoprávněně vystavovaných videí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz