Lulu.com má Getty Images
Cena za titulní fotku byla stanovena na 1 dolar, snímky uvnitř knihy pak budou stát 30 centů a všechny jsou bez licenčního poplatku. Getty doufá, že tento kontrakt „zviditelní jejich fotografie“ nové komunitě. „Spojit se s uživatelsky generovaným obsahem na internetu je nový mediální trend a Lulu.com je pro nás perfektní volba,“ nechal se slyšet Duncan Beard, obchodní ředitel Getty Images. Lulu vydává týdně přes 5 000 nových titulů, mezi něž patří jak knihy, tak i kalendáře, fotoalba a e-knihy. Rob Katz, viceprezident Lulu.com pro obchod, řekl, že společnost stojí před podpisem dalších smluv s firmami Stax Museum, vlastnící fotografie hudebních umělců a s Universal Press Syndicate, která zastupuje syndikované sloupkaře v USA. Getty koupil minulý měsíc za nezveřejněnou cenu firmu Scoopt. Ta sdružuje amatérské fotožurnalisty a za 50procentní provizi poskytuje jejich snímky profesionálním médiím.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři