NBC Universal vstupuje na středoevropský trh včetně českého
Chystaná expanze skupiny počítá s rozšířením na 32 kanálů v 58 zemích. Prvními kroky budou spuštění kanálu Sci-Fi v Latinské Americe a kanálů 13th Street a Sci-fi v Nizozemsku. Společnost předpokládá, že jí nové stanice během tří let více než zdvojnásobí tržby divize Global Networks Division.
Smith dodal, že NBC Universal usiluje o trhy s rostoucí základnou uživatelů digitálního příjmu a s rostoucí sledovaností placené televize. Přesný časový harmonogram expanze ale manažeři podniku nechtěli sdělit. Odmítli se vyjádřit i ke způsobu podnikání na nových trzích.
Na českém televizním trhu mají dominantní postavení čtyři analogové kanály, co se týče sledovanosti i příjmů z reklamy. Tematické stanice vysílané přes kabel a satelity mají sedmiprocentní sledovanost a z reklamních příjmů na celém tuzemském televizním trhu mají 0,85 procenta.
Mediální skupina ARBOmedia předpokládá, že sledovanost stanic mimo pozemní vysílání vzroste v Česku v roce 2012 na 25 procent. Počet diváků, kteří sledují i jiné stanice než čtveřici pozemních kanálů, roste každý měsíc zhruba o 15.000, připomněl CBW.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři