(Kurzy.cz)
Šéf ÚOHS pro zachování reklamy na České televizi
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Martin Pecina v listu HN napsal, že podle jeho úřadu by bylo potřebné novelizovat příslušný zákon tak, aby na České televizi zůstala reklama až do zahájení digitálního televizního vysílání. Podle Peciny potřebuje trh tři hráče. Pecina rovněž řekl, že obavy, že TV Nova a TV Prima si rozdělí trh televizní reklamy, se stále více blíží realitě.
Milan Vaníček
Související zprávy:
TV Nova zvedne ceny reklamy v průměru o 15%
AKA - reklama na Nově by mohla zdražit až o 30%
Reklamní výdaje za 9 měsíců stouply o 15,5 %
Silné lobby za zachování reklamy na ČT ohrožuje CME
Euro - existují obavy, že se CME a MTG dohodnou na...
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?