(Kurzy.cz)
Šéf ÚOHS pro zachování reklamy na České televizi
Předseda Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže Martin Pecina v listu HN napsal, že podle jeho úřadu by bylo potřebné novelizovat příslušný zákon tak, aby na České televizi zůstala reklama až do zahájení digitálního televizního vysílání. Podle Peciny potřebuje trh tři hráče. Pecina rovněž řekl, že obavy, že TV Nova a TV Prima si rozdělí trh televizní reklamy, se stále více blíží realitě.
Milan Vaníček
Související zprávy:
TV Nova zvedne ceny reklamy v průměru o 15%
AKA - reklama na Nově by mohla zdražit až o 30%
Reklamní výdaje za 9 měsíců stouply o 15,5 %
Silné lobby za zachování reklamy na ČT ohrožuje CME
Euro - existují obavy, že se CME a MTG dohodnou na...
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Inflace v listopadu 2024: Jakou investiční strategii zvolit?
Miroslav Novák, AKCENTA
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory