(Kurzy.cz)
Reklamní výdaje za 9 měsíců stouply o 15,5 %
Hrubé výdaje na reklamu v ČR v prvních 9 měsících letošního roku stouply o 15,5 % r/r na 32,8 mld. Kč. Vyplývá to z údajů firmy TNS A-Connect. To je vyšší nárůst než za loňské období (12 %). Televize měly na reklamních nákladech 48,8% podíl. Zpráva je důležitá pro akcie CETV.
Milan Vaníček
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři