(Kurzy.cz)
Získává NOVA zpět své ztracené reklamní pozice ?
Data společnosti TNS A-Connect ukazují, že celkové výdaje firem na TV reklamu vzrostly za rok o 472 milionu Kč a v srpnu dosáhly 1.36 miliard Kč. Podíl TV Prima na trhu příjmu z reklam v meziročním porovnání znovu vzrostl, zatímco podíl TV Novy klesl. (Reuters)
Rozdíl mezi oběma komerčními televizemi byl 10.5 procentních bodu, ve srovnání s téměř 43mi procentuálními body v loňském srpnu. Na druhou stranu byl ale minulý měsíc rozdíl „pouhých“ 7 procentních bodů, takže by to mohlo naznačovat změnu směru. Pokud ano, pro CME by se situace jevila jako pozitivní.
Jakub Židoň
Tyto zprávy pro vás vytváří Analytické oddělení České spořitelny
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři