(Kurzy.cz)
Na reklamu letos padne 13,3 miliardy Kč
Největší boom v prvním pololetí zaznamenaly potraviny a telekomunikační služby. Na internet směřuje pouhé 0,8% celkové sumy. Pro letošní rok se odhaduje vynaložená suma cca 105 mil.Kč. Nejvíce reklamy se zadává pro televizi, následuje tisk, rádio a poslední je internet. |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři