TV Nova: Prodeje reklamy na začátku února propadly o 60%
Dle HN se v prvních dvou únorových týdnech propadl objem odvysílaného reklamního času na TV Nova téměř o 60 % meziročně. Příčinou je výrazné zvýšení cen za reklamu, které dle listu bude s příchodem jarní sezóny pokračovat. Ceny za reklamu na Nově by se měly dále zvýšit o 20 % po růstu o třetinu na začátku roku a zrušení slev. Informace nepovažujeme za nové, jsou v souladu s informacemi z konferenčního hovoru CME ve středu. Nová cenová strategie počítá s tím, že dominantní tržní podíl Novy neumožní inzerentům na trvalo přejít ke konkurenci a dlouhodobý efekt na tržby tak očekává kladný. CME ale počítá s negativním efektem na tržby v 1. polovině r. 2013.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz